منطقه 1

شهردار منطقه ۱ تبریز گفت: بوستان مینیاتور از پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد در بازدید از بوستان مینیاتور بر رفع مشکلات این بوستان تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی از مکان‌هایی که در سال های قبل احداث شده بودند به دلیل عدم تضمین پیوست نگهداری، به مرور زمان از بین رفته و یا دچار مشکلات زیربنایی شده‌اند که باید به دقت این مهم را مدنظر قرار داده و جهت اصلاح آنها اقدامات لازم انجام شود.

شهردار منطقه ۱ تبریز افزود: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده جهت آمادگی برای استقبال از میهمانان تابستانه که دارای اهمیت بسیاری برای شهر است در نظر داریم جهت رفع مسائل و مشکلات بوستان ها و فضاهای تفریحی این منطقه به سرعت اقدامات لازم را اجرایی کنیم.

وی بیان داشت: بوستان مینیاتور دارای پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر است که هرچه سریعتر باید برای رفع مشکلات المان‌ها و نصب تابلوهای راهنما به چند زبان جهت استفاده گردشگران، مسافران و شهروندان عزیز اقدام و این مکان مهیای پذیرایی از آنان شود.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تلاش در جهت توسعه فضاهای سبز، نگهداری و حفظ و حراست از آنها را به کار می گیریم تا بتوانیم شاهد منطقه ای شاد و زیبا تر به لحاظ بصری باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.