اتوبوسرانی

ناوگان حمل و نقل عمومی با حداکثر توان اعم از اتوبوس های ملکی و خصوصی تحت نظارت به استقبال عید سعید فطر می رود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی کلانشهر تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز با اعلام این خبر، گفت: طبق برنامه ریزی انجام یافته، ناوگان اتوبوسرانی از ساعت ۶ صبح عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به جابجائی نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام می کند.

وی افزود: در راستای تکریم سالمندان و افراد کم توان در روز عید فطر، چهار دستگاه مینی بوس نیز برای جابجایی این عزیزان در مراسم نماز عید سعید فطر به صورت رفت و برگشت تا جایی که امکان تردد باشد، در نظر گرفته شده است که نسبت به ارائه خدمات رایگان به این عزیزان انجام وظیفه می کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار کرد: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر تمامی اتوبوس ها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نماز گزاران، مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: ۲۰ دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحد گشت در پل قاری و پایانه جمهوری استقرار می یابند تا در صورت نیاز به نمازگزاران خدمات ارائه کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.