گام دوم

دبیر کمیته علمی همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب از تمدید زمان اخذ مقاله های علمی این همایش خبر داد و گفت: شرکت کنندگان حداکثر می توانند تا ۲۵ تیر ماه سال جاری نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میکائیل جمالپور با اشاره به استقبال گسترده برای شرکت در این همایش و حجم مقالات ارسال شده، اظهار کرد: موضوع تمدید مدت زمان ارسال مقالات توسط اعضای کمیته علمی همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب به تصویب رسید.

وی اعلام کرد: با توجه به تغییر مدت ارسال مقالات به دبیر خانه، زمان دقیق برگزاری همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب نیز تغییر پیدا کرده و پس از بررسی های دقیق زمان برگزاری این همایش از طریق رسانه ها اعلام می شود.

جمالپور تصریح کرد: تا کنون ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب ارسال شده و بخش عمده این مقالات، توسط اعضای کمیته علمی، مرتبط با محورهای همایش تشخیص داده شده است.

دبیر کمیته علمی همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب همچنین علت تغییر در زمانبندی برگزاری همایش را درخواست مکرر اساتید و دانشجویان به دلیل زمان برگزاری آزمون پایان ترم مراکز آموزش عالی کشور عنوان کرد و متذکر شد: کمیته علمی همایش قصد دارد از تمامی ظرفیت های علمی عموم علاقمندان بهره مند شود.

جمالپور اظهار کرد: با تمدید زمان برگزاری همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب، شرکت کنندگانی که مقاله های شان توسط کمیته علمی و داوری نیازمند اصلاح و بازبینی تشخیص داده شده است، می توانند از فرصت ایجاد شده نسبت به اصلاح مقالات استفاده کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.