سازمان فرهنگی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: ظرفیت‌های علمی و پژوهشی منبع ارزشمندی برای درآمدهای پایدار، اشتغال‌زایی و توسعه همه جانبه است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی، در دیدار با مدیران سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و علمی نهادینه شده در بدنه دانشگاه‌ها و مراکز علمی تبریز خاطرنشان کرد: جهت‌دهی به این سرمایه‌ها می تواند زمینه‌ساز بهبود فضای اشتغال، تولید و رشد فناوری شود.

وی افزود: سازمان در مقام یک نهاد فرهنگی و اجتماعی آمادگی خود را برای هر نوع تعامل سازنده با مجموعه‌های یاد شده اعلام می‌دارد و خواهد کوشید برای بالندگی و ارتقای تبریز گامی هر چند کوچک بردارد.

حجت الاسلام قدوسی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از خرده‌توان‌ها در بهبود و غنابخشی به فضای علمی خاطرنشان کرد: اگر این طرح‌ها به صورت خودجوش و با روحیه بسیجی پیش رود، ثمربخش بوده و به تکرار رخدادهای تاثیرگذار کمک خواهد کرد.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا نیز در این دیدار با قدردانی از نگرش مثبت در مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: ظرفیت موجود در بدنه دانشگاه‌ها و نهادهای علمی توان آن رادارد که صنایع مختلف را با بهترین کیفیت و قابل رقابت با برندهای شاخص تولید کرده و تبریز را به قطب این صنایع تبدیل کند..

نادر ارسلانی با اشاره به پتانسیل‌های سازمان متبوع خود اظهار داشت: این مجموعه با دارا بودن کارگروه های مختلف در حوزه های گوناگون می تواند زمینه‌ساز آگاهی بخشی به شهروندان در حوزه‌هایی چون سلامت و تغذیه در کنار سایر حوزه‌های علمی، فناوری و صنعتی باشد و از این رهگذر برای سلامت و اعتلای جامعه گام بردارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.