پلیس راهور.jpg

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: عدم تعامل بین نهادها تنها به بروز نارضایتی بین شهروندان ختم شده و همچنین هزینه ها را افزایش می دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سرهنگ یونس منفرد در دیدار با شهردار تبریز گفت: مشکلی که با تعامل به سادگی قابل حل است یقینا با مقابله و عدم همکاری تنها با صرف هزینه بالا و نارضایتی شهروندان انجام می شود که به هیچ وجه درست نیست.

سرهنگ منفرد با بیان اینکه با تلاش مجموعه شهرداری خوشبختانه این شهر مانند کلانشهرهای دیگر از مشکل ترافیک رنج نمی برد، گفت: موضوع ترافیک در بافت مرکزی شهر به دلیل بافت ویژه این بخش شرایط خاصی دارد که حل آن نیازمند برنامه ریزی ویژه است.

او با اشاره به موضوع ترافیک در دو منطقه هتل مرمر و چهارراه عباسی در گذشته، اظهار داشت: همکاری و همراهی مدیریت شهری وقت و احداث تقاطع غیر همسطح در این معابر باعث شد ترافیک این مناطق حل شود.

سرهنگ منفرد با بیان اینکه این شهر متعلق به شخص مسئولان نیست و این دوران مسئولیت گذرا است، گفت: باید تلاش کنیم در دوره مدیریت محدودی که داریم با عملکرد صحیح از خودمان کارنامه ای نیک به یادگار بگذاریم.

رئیس پلیس راهور استان در بخش دیگری از سخنانش آموزش موضوعات ترافیکی را مهمترین اقدام برای بهبود شرایط فعلی تبریز دانست و گفت: تجربه آموزش نکات ترافیکی در گذشته باعث بهبود بسیاری از مشکلات آن دوره شد و این تجربه را می توان بار دیگر تکرار کرد. موضوع آموزش از طریق رادیو برای اولین بار در تبریز آغاز شده بود.

در این مراسم که در دفتر رئیس پلیس راهور استان انجام شد، شهردار تبریز با اهدای لوح یادبود به سرهنگ منفرد خواستار همکاری بیشتر بین شهرداری و پلیس راهور شد.

در این مراسم تعدادی از مدیران شهری به همراه علی آجودان زاده عضو شورای شهر تبریز حضور داشتند.

منفرد چندی قبل به عنوان رئیس پلیس راهور استان انتخاب شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.