روز قدس

قائم مقام شهردار تبریز روز قدس را روز اسلام دانست و گفت: ما امروز آمدیم تا از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین حمایت کنیم و در کنار آن، این پیام خود را به آمریکا و ایادی غرب برسانیم که آنها نمی توانند اهداف خود را در جهان اسلام پیاده کنند.

به گزارش آیرال خبر، رسول موسایی در حاشیه راهپیمایی امروز مردم تبریز در روز قدس در گفتگو با خبرنگار شهریار، اظهار کرد: بنا به فرموده امام راحل، آخرین جمعه ماه رمضان، روز قدس و روز حمایت از مردم فلسطین است و ما امروز آمدیم تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر عزیزمان فرموده اند، مهم ترین مسئله ای که امسال مطرح بوده و لازم است تا مردم حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند، بحث معامله قرن است که معامله ای شوم است. ما امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس این معامله را محکوم می کنیم و این پیام خود را به کل دنیا می رسانیم که مردم فلسطین و غزه باید از ظلمی که اسرائیل به آنها می کند، نجات پیدا کنند.

قائم مقام شهردار تبریز در ادامه با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز طی یک و نیم سال گذشته، گفت: کاملا مشخص است که مجموعه اقدامات شهرداری تبریز تاثیر مثبت خود را در شهر نشان می دهد. طی این مدت، با مدیریت علمی اقدامات اساسی و زیربنایی در تبریز انجام یافته که متفاوت از سال های گذشته بوده است.

وی افزود: عمده سیاست و اعتقاد شهردار تبریز این است که از پروژه های ویترینی که مشکلات مردم را حل نمی کند، دوری کرده و به دنبال حل مشکلات اساسی باشد.

موسایی گفت: شاید بعضی از این اقدامات چندان بزرگ به نظر نرسد، اما مشکلاتی اساسی بوده که برطرف شده و مدیریت علمی یک و نیم سال گذشته شهرداری تبریز برای شهروندان عزیز کاملا ملموس است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.