عادل بناکار

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: وجود تیم لیگ برتری انگیزه‌ای قابل توجه برای نوجوانان است که موجب استقبال همشهریان از مدرسه والیبال شهرداری می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، عادل بناکار در رابطه با فعالیت شهرداری تبریز در ورزش پایه اظهار داشت: چند سال است که تیم والیبال در شهرداری تبریز تشکیل یافته و اساس کار این بود که حتماً تیم‌های پایه را تشکیل داده و به آنها توجه زیادی داشته باشیم تا این بازیکنان در آینده بتوانند در تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی باشگاه حضور داشته و جایگزین بازیکنان دیگر شوند.

وی افزود: فکر می‌کنم شهرداری در این مورد عملکرد موفقی داشته و توانسته با وجود تیم لیگ برتری، انگیزه‌ای مضاعف برای نوجوانان ایجاد کنند. زمانی که می‌خواستیم برای نخستین بار کلاس‌های آموزشی والیبال را در قالب مدارس ورزشی شهرداری تبریز برگزار کنیم، حدود ۱۰ نفر ثبت‌نام کرده بودند اما سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند که این موضوع موجب رونق والیبال شهرمان می‌شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با کلاس‌های آموزشی شهرداری تبریز برای علاقه‌مندان به والیبال خاطرنشان کرد: بازیکنانی که پیش از این در لیگ برتر حضور داشتند و کارمند شهرداری هستند نیز یکی دیگر از پتانسیل‌های مدرسه والیبال شهرداری تبریز محسوب می‌شوند که نوجوانان با استفاده از تجربه آنها می‌توانند با آموزش بهتر، در سال‌های آتی به تیم‌های مختلف ملحق شوند.

بناکار در رابطه با حضورش در کلاس‌های آموزشی مدرسه والیبال شهرداری تبریز گفت: وجود تیم لیگ برتری انگیزه‌ای قابل‌توجه برای نوجوانان است که موجب استقبال همشهریان از مدرسه والیبال شهرداری می‌شود. در این کلاس‌ها مربیان خوبی داریم که همیشه همراه با آنها در کلاس‌های آموزشی والیبال کنار نوجوانان هستیم. آرزوی من این است که کلاس‌ها موقت نباشد و طبق تأکید مسئولان، کلاس‌ها دائمی باشد تا بتوانیم استعدادهای موجود را جذب کرده و بازیکنان را از نظر فیزیکی، تغذیه، فنی و … ارتقا دهیم.

وی گفت: می‌خواهیم نوجوانان به صورت علمی به مراحل بالاتر والیبال برسند. در این مورد شهرداری تبریز موفق بوده و می‌تواند بهتر از این هم عمل کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.