فوتسال کارمندان

نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز(جام شهدای بسیج) با برگزاری دیدارهایی در رشته های فوتسال و والیبال آقایان و رقابت های تیراندازی بانوان به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با برگزاری چهار دیدار در رشته فوتسال و یک دیدار در رشته والیبال آقایان و همچنین انجام مسابقات تیراندازی بانوان، نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز کار خود را آغاز کرد.

در مسابقات فوتسال روز یکشنبه تیم شهرداری منطقه ۲ با نتیجه هفت بر دو از سد تیم سازمان ترافیک گذشت و روز دوشنبه نیز سازمان عون بن علی سه بر صفر برابر تیم شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان پیروز شد، شهرداری منطقه ۶ با نتیجه نزدیک سه بر دو تیم شهرداری منطقه ۵ را شکست داد و فرهنگسرای الغدیر در دیداری پرگل با حساب شش بر پنج مغلوب شهرداری منطقه ۳ شد.

در مسابقات والیبال این المپیاد نیز تیم شهرداری منطقه ۱۰ برابر تیم سازمان آتش نشانی در دو ست شکست خورد.

همچنین در رقابت های تیراندازی بانوان نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز در رشته تپانچه شهین قره خانلو از منطقه ۶ با ۱۲۱ امتیاز، لیلا هاشمی از سازمان فناوری با ۱۰۳ امتیاز و بنفشه نجیبی از سازمان ورزش با ۸۹ امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته تفنگ نیز الناز مرادی از منطقه ۴ با ۱۳۱ امتیاز اول شد، فهیمه پاکنام از سازمان ورزش با ۱۰۰ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید و مرضیه امیری از سازمان ورزش با ۹۹ امتیاز صاحب رتبه سوم شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.