قربانیان

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان محدوده بازار تبریز در راستای رفاه حال همشهریان، مسافران و صیانت از حقوق شهروندان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این خبر اظهار کرد: از صبح دیروز – ۹ تیر- کار ساماندهی و جمع آوری دستفروشان، طی یک طرح ضربتی و با همکاری نیروهای سد معبر مناطق دهگانه شهرداری تبریز، آغاز شد.

قربانیان تبریزی تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان گرامی و نیز بنا به در خواست اصناف و کسبه محدوده بازار تبریز مبنی بر آزادسازی معابر و پیاده‌رو های منتهی به بازار تبریز و طی هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداری تبریز و نیروی انتظامی اجرای طرح ضربتی ساماندهی و جمع آوری دستفروشان و نیز موارد سد معبر محدوده بازار تبریز آغاز و در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از خواسته های به حق و قانونی صاحبان اصناف و کسبه بازار تبریز در سالیان متمادی است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باعث کاهش بار ترافیکی در این محدوده حساس از شهر تبریز، سهولت تردد عابران و در نتیجه افزایش رضایتمندی همشهریان می شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز برخورد با سد معبر شهری را از جمله وظایف حساس و مهم شهرداری برشمرد که اجرای موفقیت آمیز آن نیاز به همکاری و مشارکت سایر عوامل و نهادهای مرتبط از جمله عوامل انتظامی دارد.

قربانیان تبریزی همچنین مشارکت عموم مردم شریف و فهیم تبریز برای از بین بردن این معظل اجتماعی و شهری را نیز یادآور و از همه این شهروندان در  همیاری و مساعدت عوامل شهرداری تبریز سپاسگزاری کرد.

گفتنی است با حضور مداوم و تلاش عوامل سد معبر مناطق دهگانه شهرداری تبریز و تقسیم بندی مسیرها بین این مناطق، در حال حاضر موارد سد معبر منطقه بازار کاملا حل شده و آرامش به این محدوده از شهر بازگشته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.