دکتر عبدی

سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: این سازمان با بهره گیری از امکانات و نیروی انسانی متخصص بهترین کیفیت آموزش را در مدارس ورزشی خود ارائه می دهد.

به گزارش آیرال خبر، بهمن عبدی سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: مدارس ورزش شهرداری تبریز قدمت چند ساله دارد و ما هر سال تلاش داریم کیفیت خدمات آموزش را افزایش دهیم.

او ادامه داد: از ابتدای تابستان امسال تلاش کردیم تا فضایی مهیا کنیم که در کنار فعالیت های ورزشی، آموزش های فرهنگی و اجتماعی و آموزش های شهروندی نیز برای ثبت نام کنندگان انجام بگیرد.

عبدی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با استفاده از زیرساخت های خود مدارس ورزش را دایر کرده است، عنوان کرد: هم اکنون این مدارس در رشته های فوتبال، والیبال، تکواندو، دفاع شخصی، تنیس، شنا و بسکتبال و با حضور نزدیک به ۱۰۰۰ نفر برگزار می شود.

او با اشاره به اینکه تلاش شده تا خدمات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای اقشار مختلف باشد، گفت: شرایط ثبت نام و شرکت در کلاس های مدارس ورزشی به گونه در نظر گرفته شده که اقشار مختلف بتوانند از این مدارس استفاده کنند.

سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز افزود: ثبت نام فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های معظم شهدا و جانبازان رایگان بوده و ثبت نام فرزندان کارکنان شهرداری نیز با ۵۰ درصد تخفیف انجام گرفته است.

او اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به برگزاری مدارس ورزشی، انتفاعی نگاه نمی کند و هدف شهرداری فرهنگ سازی و تربیت نسلی علاقه مند به ورزش است تا فعالیت ورزشی را به شکل مداوم و منسجم انجام دهند.

عبدی ادامه داد: در کنار این کلاس های آموزشی، فرهنگ سازی رفتار شهروندی نیز به عنوان فوق برنامه برای بچه ها آموزش داده می شود.

به گفته سرپرست معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، ثبت نام کنندگان در مدارس ورزشی شهرداری تبریز در رده های سنی ۷ تا ۱۴ سال بوده و قهرمانان ملی رشته های والیبال، فوتبال، تکواندو و کاراته به عنوان مربی در این مدارس فعالیت می کنند.

او در این خصوص گفت: ما سعی کرده ایم تا از تمام ظرفیت شهرداری چه از بعد نیروی انسانی متخصص و چه از بعد امکانات استفاده مطلوبی داشته باشیم تا در نتیجه کیفیت آموزش را بالاتر ببریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.