منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تبریز، با تاکید بر رسیدگی مستمر به نمازخانه‌های سطح منطقه، گفت: ارتقای فرهنگ نماز، مهم‌ترین بخش از برنامه‌های فرهنگی منطقه۴ است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری منطقه ۴ با بیان این مطلب اظهار داشت: فردی که با نماز مانوس باشد، از انحرافات و اشتباهات مبرا است؛ این اصل اساسی، به‌خصوص در شهرداری، از اهمیت خاص برخوردار است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، تلاش داریم، تا ضمن احداث نمازخانه‌ در پارک‌های جدید و رسیدگی مداوم به وضعیت نمازخانه‌های منطقه، در خود منطقه نیز این فریضه زیبا را اعتلا بخشیم.

امجدی با بیان اینکه نماز علاوه بر جنبه‌های اعتقادی، حامل تاثیرات اجتماعی است، ادامه داد: نماز جماعت فرصت ارزشمندی است تا بخشی از آموزش‌های شهروندی و اصول اجتماعی، گوش‌زد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اقدم، مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز نیز در این جلسه، شهرداری منطقه۴ را از مناطق برتر در شاخص‌های نماز خواند و گفت: حضور منسجم کارکنان در نماز جماعت، نشان‌دهنده وحدت و یکدلی خدمتگزاران شهر در شهرداری منطقه۴ است.

وی با بیان اینکه عبادت خدا و خدمت به خلق خدا، ریشه در مفاهیم مشترکی دارند، تصریح کرد: شهرداری فرصت‌های طلایی برای تحقق این دو ویژگی ارزشمند دارد و می‌تواند یک نهاد الگوساز در پیوند نماز و تکریم ارباب‌رجوع باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.