گردشگری

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به ویژه برنامه‌های گردشگری تابستان گفت: سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با همکاری مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به گردشگران تابستانی خدمات ارائه می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا خلیلی اظهار کرد: تورهای تبریزگردی از جمله برنامه های شهرداری تبریز به مناسبت فصل گردشگری است که از ایستگاه‌های چهارراه شهید بهشتی، پارک مسافر، پارک ائل گلی و… مسافرگیری کرده و در چهار مسیر گردشگری به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

وی همچنین گفت: در هر اتوبوس راهنمای گردشگری حضور دارد که درباره پیشینه تاریخی و فرهنگی تبریز به گردشگران اطلاعات می‌دهد و همچنین پاسخگوی سئوالات آن‌ها است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز درباره آخرین وضعیت طرح تاکسی‌های “از من بپرس” در تبریز یادآور شد: از سال ۸۶ تا به حال تاکسی های از من بپرس در مبادی ورودی شهر و اماکن گردشگری به راهنمایی گردشگران می‌پردازند و به نوعی این طرح الگویی برای سایر شهرها شده است.

خلیلی با اشاره به موزه های زیرمجموعه شهرداری تبریز یادآور شد: موزه‌های شهر و شهرداری، خانه موزه استاد شهریار، خانه نیکدل، موزه بازار و مشاغل بر اساس برنامه موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی آماده خدمات‌دهی به گردشگران هستند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تبریز نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی را از دیگر اقدامات این سازمان برای پذیرایی از گردشگران تابستانی عنوان کرد و گفت: در محل نگارخانه موزه شهر و شهرداری تبریز و همچنین موزه استاد شهریار نمایشگاه سوغات و صنایع دستی به منظور تسهیل دسترسی گردشگران به خرید سوغات و صنایع دستی برپا شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.