مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نخبگان بسیجی در مقابل هجوم رسانه ای دشمنان تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، اعضای شورای نخبگان و ریاست سازمان بسیج علمی استان در نشستی با مهندس صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به ارائه انتظارات خود از رسانه ملی و مشکلات پیرامون فعالیت های خود پرداختند .

مهندس مرتضی صفری در این نشست گفت : امروز دشمنان به شدت باورها ، اعتقادات و مبانی فکری جامعه ما را هدف قرار داده اند و لازم است نخبگان بسیجی برای خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی به یاری صدا و سیما بشتابند.

وی افزود : ایجاد شبهه در موضوعات فرهنگی ، اعتقادی و مذهبی یکی از ارکان جنگ نرم شمرده می شود و طبیعتاً صدا و سیما یکی از نهادهایی است که در آن باید به این شبهه ها پاسخ داده شود و برای نیل به این هدف از نخبه ها ، کارشناسان و اساتید دانشگاهی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی استفاده می کنیم .

رئیس سازمان بسیج علمی سپاه عاشورا هم گفت : دغدغه های نخبگان و پژوهشگران استانی در کارگروه های مختلف این سازمان بیان و بررسی می شود و تلاش اعضا بر این است که راهکارهای علمی و عملی در حل مشکلات و مسائل ارائه و به کار گرفته شود.

ارسلانی در این نشست با اشاره به این که، سازمان بسیج علمی استان دارای ۶ مرکز رشد است، اظهارداشت: مرکز رشد نانو فناوری شهید چمران در دانشگاه تبریز، مرکز رشد مکاترونیک و رباتیک شهید شفیع زاده در دانشگاه آزاد تبریز، مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری در سطح شهر تبریز، مرکز رشد محاسبات سریع در دانشگاه تبریز و مرکز رشد شهید فراخی مراغه، از جمله مراکز رشد این سازمان هستند.

وی ، با بیان این که، این سازمان، ۳۸ پایگاه علمی در سطح استان تشکیل داده است، تصریح کرد: در شهر تبریز و هر کدام از شهرستان های استان، دو پایگاه علمی (برادران و خواهران) وجود دارد که برنامه و فعالیت های علمی و پژوهشی را در کنار دیگر فعالیت های خود به صورت جدی دنبال می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پایان با اعلام آمادگی همکاری همه جانبه با سازمان بسیج علمی استان تصریح کرد : باور صدا و سیما بر مهندسی پیام به روش علمی است و قطعا این همکاری می تواند در الگوسازی، استفاده از قشر علمی و فرهیخته استان و بسیاری از جنبه های دیگر مفید و موثر باشد .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.