تبریز

سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر به صورت سرزده از شهرداری منطقه یک تبریز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری، فریدون بابایی اقدم و کریم صادق زاده سه نفر از اعضای شورای شهر از واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک تبریز بازدید به عمل آورده و از اقدامات منطقه در بخش های شهرسازی، املاک، اداری، امور اقتصادی و… به صورت اجمالی اطلاع یافتند.

در این بازدید دبیری به نقش مهم تعامل سازنده با شهروندان و رفع مشکلات آنان در کوتاه ترین زمان برای دستیابی به اهداف شورا و شهرداری اشاره و از تلاش‌های کارکنان منطقه ۱در این راستا قدردانی و بر تداوم این مهم تاکید کرد.

بابایی اقدم نیز در دیدار با کارکنان منطقه به ارزش دهی این نیروها که سرمایه‌های شهرداری هستند اشاره و اعلام داشت: باید فرصت خلاقیت و بهره گیری از پتانسیل نیروی انسانی را سرلوحه قرار داده و موقعیت های ایجاد شده جهت روان سازی امورات اجرایی و رضایت شهروندی که به عینه در این منطقه مشهود است فراهم شود.
صادق زاده نیز بیان داشت: با توجه به وسعت منطقه و نیازهای شهروندان و مطالبات آنان شایسته است تا خادمین مردم در این منطقه همچون همیشه برای تسهیل در امورات شهروندان و دغدغه مندی در این جهت از هیچ امری فروگذار نکردند چرا که شهروندان ولی نعمت ما هستند و باید تمام قد در خدمت آنان بود.
سه تن از اعضای شورای شهر به همراه شهردار منطقه ۱ از بخش های مختلف منطقه بازدید و با شهروندان و همکاران از نزدیک گفتگو کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.