تبریزیم کراپ

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برنامه تلویزیونی تبریزیم را از ظرفیت های ارزنده شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: برنامه تبریزیم بستری برای آموزش های شهروندی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، جلسه مشترک مدیران فرهنگی شهرداری تبریز با تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی «تبریزیم» با حضور حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، مدیران فرهنگی مناطق و سازمانهای تابع شهرداری و مسئول برنامه تبریزیم وتهیه کننده این برنامه برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این جلسه گفت: بازتاب نیازهای شهر، مطالبات شهروندان و معرفی پروژه های عمرانی و اجتماعی، از طریق این فرصت مهم، می تواند مزیت مهمی در ارتباط شهرداری با شهروندان باشد.

حجت الاسلام احمد حمیدی در ادامه گفت: شهرداری تبریز با توجه به رسالت اصلی خود در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی و فرهنگ شهرنشینی، با دستورکار قراردادن و پخش برنامه تبریزیم در سال جاری به دنبال ارتقاء فرهنگ شهروندی و بسترسازی مطلوب برای مشارکت شهروندان در امور شهری است.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل  اتاق فکر «تبریزیم» با استفاده از کارشناسان افزود: تغذیه محتوای هنری و آموزشی برنامه با استفاده از کارشناسان متخصص شهرداری منجربه  تقویت محتوای کیفی برنامه و جهت‌دهی مطلوب آن خواهد شد.

معرفی مراکز فرهنگی، تاریخی و گردشگری هر منطقه و معرفی شهروندان نمونه و همچنین بیان مشکلات و کمبودهای موجود در مناطق و ارائه راهکار حل مشکلات  جهت اطلاع رسانی به شهروندان در برنامه تبریزیم  از جمله مواردی بود که دراین جلسه مطرح شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.