به گزارش آیرال خبر به نقل از آناج، اواخر هفته پیش بود که یکی از رسانه‌های محلی تبریز از تخلف بزرگ یکی از مدیران تیم‌های لیگ برتری پرده برداشت و اعلام کرد که مدیر یاده شده هنگام انجام کارهای خروج از کشور برای برپایی اردوی خارجی، از گذرنامه‌های اعضای تیم سوءاستفاده مالی کرده است.

 

در این خبر دو درگوشی از باشگاه تراکتور می‌خوانید که از تاخت و تاز پدیده شوم «دلالی» در این باشگاه خصوصی فوتبال کشورمان حکایت دارد.

براساس این گزارش، مدیر یاد شده که برای تهیه مجوز خروج و خرید بلیط، پاسپورت بازیکنان را جمع کرده بود، به یکی از فروشگاه‌های فروش موبایل مراجعه و در ازای دریافت رقم قابل توجهی، شماره گذرنامه‌های بازیکنان را برای رجیستری موبایل‌های قاچاق فروخته است!



طبق اخبار واصله، تخلف صورت گرفته مربوط به یکی از عوامل باشگاه تراکتور می‌باشد. این تخلف در پی ارسال پیامک رجیستری به تلفن همراه یکی از بازیکنان فاش شده و مسئولان این باشگاه پس از مطلع شدن، فرد مذکور را بی‌سروصدا از سمت خود برکنار می‌کنند.

اما درگوشی دیگر از باشگاه تراکتور، در رابطه با خبر توافق این باشگاه با کی‌روش استنلی است که برخلاف نظر مصطفی دنیزلی انجام شد. شنیده‌ها حاکی است که کی‌روش استنلی با فردی به نام “م .ع”  که یکی از افراد تاثیرگذار در نقل انتقال بازیکن در تیم تراکتور است قرارداد بسته است.

در توصیف این فرد همین بس که او از کارگزاران غیررسمی نقل و انتقالات بوده و در روزهای نخست شروع پنجره تابستانی از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی محروم شد و حتی این کمیته با ارسال نامه‌هایی جداگانه به دو باشگاه تراکتور و سپاهان، این دو باشگاه را از همکاری با این واسطه منع کرد.

و نکته حیرت‌انگیزتر ماجرا این است که این اتفاق در شرایطی رخ داده که مالک باشگاه تراکتور چندی پیش طی مصاحبه‌ای آتشین علیه یکی از کانال‌های هواداری این تیم در تلگرام، اعلام کرده بود دلالی در این باشگاه بی‌معنی بوده و از روزی که این باشگاه را تحویل گرفته‌ با این پدیده شوم و رفتارهای سوء برخورد کرده است!

شایان ذکر است، باشگاه تراکتور در سال‌های گذشته ضربات جبران‌ناپذیری را از ناحیه دلالان فوتبالی بخصوص در زمینه جذب بازیکنان خارجی متحمل گشته است که در رأس آنها می‌توان به دردسرسازی همین بازیکنان و محرومیت از نقل و انتقالات که این تیم را تا آستانه سقوط به دسته پایین‌تر پیش برد، اشاره کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.