بازگشت غیررسمی محسن فروزان به فوتبال به نوعی دهن کجی فدراسیون فوتبال به هواداران تیم تراکتور است.

از شایعه تا واقعیت| سایه حضور فروزان در لیگ برتر

به گزارش آیرال خبر، بعد از حوادث بازی تراکتور با سپیدرود که به شکست سرخپوشان تبریزی منجر شد، محسن فروزان از تیم تراکتور اخراج گردید.

اتهام وی دریافت گل‌های عمدی در راستای حضور در شرط‌بندی بود که در نهایت فدراسیون فوتبال حکم محرومیت موقت وی را صادر کرد، اما تا به امروز تصمیم جدی در مورد فروزان گرفته نشده است.

فروزان در این بازی آرزوی تراکتور برای کسب نخستین قهرمانی این تیم در لیگ برتر را به باد داد و تیم تراکتور بعد از این بازی به سراشیبی افتاده و در ۶ بازی بعدی تنها ۳ امتیاز کسب کرد و نه تنها قهرمانی را از دست داد، بلکه حتی موفق به کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا هم نشد.

حالا محسن فروزان در تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان حضور یافته است. هر چند سهمیه این باشگاه پر بوده و این حضور به دلیل دوستی فروزان و تارتار سرمربی این تیم عنوان شده است، اما همین نشان می‌دهد که این دروازه‌بان پرحاشیه به دنبال بازگشت به فوتبال کشور است.

سکوت وزارت ورزش و عدم صدور رای از سوی فدراسیون فوتبال، چراغ سبزی برای بازگشت این دروازه‌بان به فوتبال کشور است، بدون اینکه وی محرومیتی متناسب با این اقدامش مواجه شود و این پاشیدن نمک به زخم تماشاگران تراکتور است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.