یادواره امام

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از افزایش مراکز ثبت‌نام طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خانواده‌ها، این طرح در پنج ایستگاه سطح شهر، از علاقه‌مندان ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قدوسی با بیان این مطلب اظهار داشت: ثبت‌نام طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی(ره)، علاوه بر دو مرکز ستادی معاونت ورزش و معاونت فرهنگی سازمان، در شهرداری مرکز، تفرجگاه ائل‌گلی و فرهنگسرای الغدیر نیز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به محتوای این طرح، افزود: طبق مطالعات صورت‌گرفته تلاش شده در این طرح، تلفیقی از آموزش‌های فرهنگی، مفاهیم شهروندی، موضوعات درسی و علمی، بخش‌های تفریحی و ورزشی، بدون اخذ هزینه خاصی در خدمت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز یادآور شد: برگزاری جشنواره تابستانی فیروزه و برنامه‌های میدانی پرشور با حضور خانواده‌های فرزندان شرکت‌کننده در طرح، از دیگر بخش‌های نشاط‌بخش این طرح است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، اردوی مشهد مقدس را بخش پایانی این طرح خواند و افزود: این اردو، علاوه بر جنبه اعتقادی و مذهبی، از نظر تقویت خلق همکاری و همراهی دانش‌آموزان، تاثیرگذار و سازنده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: خانواده دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی چهارم تا نهم دختر و پسر می‌توانند تا ۱۵ تیر، به پایگاه‌های طرح در سطح شهر مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این طرح، با پشتوانه بیش از دو دهه تجربه موفق برگزار می‌شود، اظهار داشت: دانش آموزان عضو این طرح در سال‌های دهه ۶۰ و ۷۰، امروز از جوانان موثر و خدوم در بخش‌های مختلف علمی و دانشگاهی هستند و ادامه این طرح، می‌تواند زمینه‌ساز توفیق اعضای جدید باشد.

طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی(ره) با همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این طرح در ایستگاه های ذیل صورت می گیرد:

۱ معاونت فرهنگی سازمان (واقع در چایکنار، جنب پارک مسافر)

۲ معاونت ورزش سازمان (میدان جهاد، خیابان ورزش)

۳ شهرداری مرکز (ابوریحان)

۴ تفرجگاه ائل‌گلی

۵ فرهنگسرای بزرگ الغدیر

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.