قدوسی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته کرامت در تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین قدوسی در دیدار با اعضای هیات دوچرخه سواری استان، با اشاره به ویژه ‌برنامه‌های در نظرگرفته شده برای هفته کرامت افزود: همایش دوچرخه سواری این دهه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و مشارکت هیات دوچرخه سواری تبریز برگزار خواهد شد و در آن از حضور همه شهروندان بهره خواهیم گرفت.

وی با دعوت از عموم اقشار شهروندان برای حضور در این همایش از آنها خواست به پویش ملی نه به خودروی تک سرنشین، بپیوندند و گامی در راستای تکوین شهری سالم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین قدوسی، ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم را یکی از اهداف این همایش عنوان کرد و افزود: ترویج دوچرخه سواری، گامی در راستای سوق دادن جامعه به سمت شهری پاکیزه و شهروندانی سالم است.

براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این همایش قرار است روز جمعه، ۲۱ تیرماه ساعت ۹ صبح آغاز شود.

دوچرخه سواران، از مسیر عمارت فرهنگی تاریخی شهرداری تبریز مسابقه را آغاز و با حرکت به سمت چهارراه آبرسان، به سمت چهارراه ابوریحان و عمارت مرکزی شهرداری تبریز رکاب می زنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.