توسطسردبیر

تیر 16 1398

برنامه های طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد

طرح یادواره امام

با حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و جمعی از مدیران آموزشی، برنامه های طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش شهریار، با پایان ثبت‌نام طرح یادواره حضرت امام خمینی(ره)، این طرح با تلفیقی از آموزش‌های فرهنگی، مفاهیم شهروندی، موضوعات درسی و علمی، بخش‌های تفریحی و ورزشی، وارد مرحله اجرایی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، سرپرست سازمان در آئین گشایش این طرح، دوره نوجوانی را دوره سازندگی فکری و روحی انسان خواند و افزود: طرح یادواره امام خمینی(ره)، از سال‌های دور، با همین هدف پیگیری شده و امروز خرسندیم که بعد از چند سال، شاهد افتتاح دوره جدیدی از این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه علم و ایمان، دو بال تکامل انسان است، افزود: نوجوانی فرصت پایه‌ریزی شخصیت انسان است و از دانش‌آموزان این طرح انتظار می‌رود، با حضور فعال در بخش‌های مختلف این طرح، این فرصت را  در خود شکوفا کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز اضافه کرد: این طرح، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و آموزش‌وپرورش استان، بدون اخذ هزینه خاصی، طراحی شده تا در خدمت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.