یک گام دیگر از وعده های زنوزی برای ساخت حرفه ای ترین باشگاه ایران عملی شد که همان رونمایی از پیراهن کمپانی جهانی آدیداس بود.

به گزارش آیرال خبر ، عصر دیروز(سه شنبه) مراسم رونمایی از پیراهن و لوگوی جدید باشگاه تراکتور در سالن پور شریفی تبریز با حضور خانواده بزرگ تراکتوری ها از مرد و زن و کودک برگزار شد و یک گام دیگر از وعده های زنوزی برای ساخت حرفه ای ترین باشگاه ایران عملی شد که همان رونمایی از پیراهن کمپانی جهانی آدیداس بود که برای اولین بار در شهر اولین ها در لیگ ایران توسط تراکتور انجام گرفت.

این اقدام سنت شکنانه در لیگ برتر فوتبال بعد از تغییر نام باشگاه  به باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی صورت می گیرد و اکنون در مرحله بعدی،بعد از حضور مربی و بازیکنان نام آشنا، پیراهنی از کمپانی آدیداس به سرخ پوشان تبریزی اضافه شد.

پیش از این اکثر باشگاه‌های ایرانی به علت مشکلات ارزی و یا معضلات گمرکی به استفاده از لباس ایرانی یا لباس های درجه دوم خارجی روی آورده بودند. حالا باشگاه تراکتور تبریز طی توافق  با مسئولان آدیداس، از پیراهنی با همین برند و شبیه پیراهن تیم ملی در دو رنگ قرمز و سفید در لیگ نوزدهم استفاده خواهند کرد.

همچنین رونمایی از لوگوی جدید باشگاه گام بعدی تغیرات در تیم خصوصی تراکتور بود که در همین مراسم انجام گرفت.

در لوگوی جدید به جای نام تراکتورسازی، تراکتور آمده و حاشیه قرمز دور آن حذف شده است و همچنین تاریخ تاسیس باشگاه هم در پایین لوگو حذف شده تا سادگی چاشنی کار جدید آن‌ها شده باشد.

به نظر نمی رسد که در طراحی لوگوی جدید باشگاه، زیبایی و چشم نوازی آن مورد دقت قرار گرفته باشد و بیشتر از آن که جذاب باشد، شلخته دیده می شود!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.