پایانه های مسافربری تبریز

پایانه مسافربری مرکزی تبریز همچون سایر مناطق و سازمان های تحت پوشش شهرداری تبریز و براساس سیاست گذاری های انجام شده در راستای جذب گردشگران داخلی و خارجی، برای پذیرایی از آنان در تابستان از آمادگی لازم برخوردار است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حسین عادلی سعدآباد مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز نیز همسو با برنامه های شهرداری تبریز و پیرو تاکید شهردار محترم تبریز، با بسیج کلیه امکانات و پرسنل، آماده پذیرایی از مسافران تابستانی است.

وی زیباسازی محیط، ایجاد فضای پرنشاط و آرام بخش و امکان اینترنت رایگان در سالن های مسافربری را در راستای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران دانست و گفت: مسافران جهت امنیت روحی و روانی خود و خانواده هایشان از گیشه های بلیط فروشی بلیط سفرخود را تهیه کرده و از خرید بلیط از دلالان خودداری کنند.

عادلی سعدآباد عنوان کرد: تردد هزاران مسافر از پایانه مرکزی تبریز، این مکان را به یکی از مبادی ورودی و خروجی مهم و حیاتی تبریز تبدیل کرده است.

وی افزود: با فعالیت و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم این سازمان، به بهترین نحو اولین میزبان گردشگران داخلی و خارجی در شهر هستیم و تلاش مجموعه پایانه مسافربری در این ایام بر پایه رضایتمندی مسافران است که با خاطره ای زیبا و بیاد ماندنی از تبریز سفر خود را ادامه دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.