فرهنگسرا

شهردار منطقه ۵ تبریز از تسریع اجرای پنجمین فرهنگسرای این منطقه خبر داد و گفت: فرهنگسرای کوی نیاوران امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میر علی اصغر نساج با اعلام این مطلب در حاشیه بازدید خود از طرح های عمرانی افزود: این پروژه با ۲۰ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه های عمرانی در سال جاری با سرعت و دقت در حال اجرا هستند، به ویژگی های این پروژه فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگسرای کوی نیاوران با هدف ایجاد مکانی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی احداث می شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز همچنین با بیان اینکه توسعه عمده شهر تبریز در یک دهه اخیر در مسیر شرق این شهر واقع شده اظهار داشت: اغلب شهرک‌های تازه احداث شده تبریز که در حوزه استحفاظی این منطقه واقع شده‌اند از زیرساخت‌های لازم برخوردار شده اند.

نساج در رابطه با ویژگی های پروژه فرهنگی نیاوران گفت: فرهنگسرای کوی نیاوران در زمینی به مساحت ۱۵۰۰  متر مربع و با ۷۵۰ متر مربع زیر بنا در حال احداث است.

به گفته وی اعتبار پیش بینی شده برای احداث و راه اندازی این پروژه ۲۰ میلیارد ریال است.

شهردار منطقه ۵ در پایان پیشرفت فیزیکی پروژه فرهنگی کوی نیاوران را ۶۵ درصد ذکر کرد و گفت: فرهنگسرای نیاوران امسال به بهره برداری می رسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.