حاجی زاده

استاندار آذربایجان شرقی در اختتامیه نخستین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران-تبریز با اهدا لوحی از تلاش ها و زحمات مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در اطلاع رسانی برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، متن لوح محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

جناب آقای سعید حاجی زاده

مدیرکل محترم ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلان شهر تبریز

رویداد «نمایشگاه بین المللی فرش دستباف» (I.C.F TABRIZ۲۰۱۹) با حضور و افتتاح رئیس جمهور محترم افتخاری دیگر در نمایش این هنر اصیل ایرانی در دنیا خلق نمود که بی شک بدون همت و تلاش فعالین این حوزه تحقق آن میسر نبود.

بدین وسیله از زحمات و تلاش های جنابعالی و همکاران محترم که به حضور و مساعدت در اجرای این رویداد ارزنده ما را یاری نمودید نهایت تقدیر و تشکر را دارم و از خداوند منان توفیقات روزافزون را آرزومندم.

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان شرقی

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به عنوان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش ایران – تبریز اقداماتی از جمله انجام تبلیغات محیطی در بیش از ۵۰نقطه شهر، هماهنگی و انتشار اخبار اطلاع رسانی در تمامی کانال های خبری شهر و شهرداری، ایجاد وب سایت دائمی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز انجام داده است.

از دیگر اقدامات مهم این کمیته، می توان به انتشار اخبار نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در ۴۰کانال خبری معتبر دنیا در کشورهای ترکیه، هندوستان، پاکستان، چین، روسیه و آلمان، تبلیغات در تمامی اتوبوس های شهری و مترو تبریز، هماهنگی با شهرهای خواهرخوانده برای اطلاع رسانی نمایشگاه اشاره کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.