ورود آزادگان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن، ایشان را چراغ هایی روشن و افروخته در بازه زمانی تاریک جنگ تحمیلی و اسارت معرفی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین قدوسی همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن گفت: رزمندگان دلیر کشور در دوران اسارت هم اسوه های مقاومت بودند و مایه سربلندی کشور را در جبهه ای دیگر فراهم کردند و به همین جهت اکرام و احترام به ایشان وظیفه همه ماست.

به گفته وی، به جهت تکریم آزادگان سرافزار، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با همکاری موسسه فرهنگی پیام آزادگان، برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی را در دست اجرا دارد.

قدوسی بیان کرد: در قالب این برنامه ها شاهد صعود گروه آزادگان سرافزار به قله سهند خواهیم بود. مسابقات ورزشی ویژه آزادگان، همسران آزادگان و فرزندان آنها برگزار می شود و ۲۲ مرداد ماه همایش خانوادگی و جشنواره بادبادکها نیز در عینالی ویژه فرزندان آزادگان برگزار می شود.

به گفته سرپرست سازمان، نهایت این برنامه ها در روز ۲۶ مرداد ماه و برگزاری جشن بزرگ آزادگان در محل مرکز همایش های بین المللی تبریز در خاوران صورت می گیرد و حاضران در این مراسم، از نمایشگاه تصویرسازی دوران اسارت نیز در محل فرهنگسرا بازدید می کنند.

قدوسی با یادآوری اینکه بازگشت آزادگان توانست دل خانواده های بسیاری را شاد کرده و زمینه را برای عزم ملی جهت سازندگی کشور آماده نماید، ابراز امیدواری کرد با این اقدامات بتوانیم دل این ایثارگران تلاشگر را شاد کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.