\تبریز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: با انجام فرایند مناقصه تعیین پیمانکار عملیات اجرائی یکی از مهمترین پروژه های شهری توسط سازمان عمران تبریز آغاز می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی با اعلام خبر شروع پروژه رمپ خروجی یوسف آباد به پاسداران گفت: این پروژه در روزهای اخیر با انجام تحویل زمین و تجهیز کارگاه عملیاتی می شود.

شریفی با اشاره به ضرورت احداث این پروژه برای کاهش مخاطرات عبور و مرور برای شهروندان و به خصوص ساکنان منطقه گفت: پیش بینی می شود با تملک قطعات واقع در طرح، پروژه در مدت ۱۰ ماه آماده بهره برداری باشد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز با اشاره به شروع پروژه های محوله به این سازمان افزود: عملیات اجرائی اکثر پروژه های مصوب بودجه سالجاری  و ابلاغی به این سازمان آغاز و یا در مراحل نهائی تائید و تصویب مطالعات  بوده و تلاش می شود با پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه های نیمه کاره سال های قبل بتوانیم پروژه های جدید را در حداقل زمان ممکن و با کیفیت قابل قبول اجرا کنیم.

پروژه رمپ یوسف آباد به پاسداران در محدوده شهرداری منطقه ۱ تبریز از پروژه های شریانی اصلی بوده و علاوه بر بعد ترافیکی و مسیر گشائی بخشی از برنامه های تصویبی ستاد بازآفرینی شهری را نیز شامل می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.