اوراسیا

استاد انجمن تکنولوژی کیوتو ژاپن تبادل نظر و مباحثه را یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه عنوان کرد.

به گزارش آیرال  خبر، کیمورا هیروکی در حاشیه دهمین اجلاس بین المللی رشد و توسعه شهری حوزه اوراسیا در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: برای بار اول است که به تبریز سفر می کنم اما در این مدت کوتاه هم نسبت به این شهر حس خوبی پیدا کرده ام.

او ادامه داد: بازار تاریخی تبریز و مسجد کبود از جمله داشته های تاریخی و ظرفیت های گردشگری تبریز به حساب می آیند که  از آن ها بازدید کرده ایم.

استاد انجمن تکنولوژی کیوتو درباره مسجد کبود توضیح داد: با دیدن مسجد کبود تبریز تحت تاثیر قرار گرفتم چراکه نحوه مراقبت از این میراث به شیوه ای صحیح و به خوبی صورت گرفته است.

او در بخش دیگری از این گفتگو اعلام کرد: دوسال پیش که تیمی از شهرداری تبریز در همین اجلاسیه حضور یافته بود، اراده ای را دیدم که می خواستند شهر تبریز را متحول کنند و این اراده ارزشمند است.

هیروکی درباره اهمیت برگزاری اجلاس بین المللی رشد و توسعه شهری اوراسیا یادآور شد: در چنین مجامعی پروژه های پیشنهادی مورد بازبینی کارشناسان و اساتید قرار می گیرد و می توانیم نتایج و راهکارهای عملی برای آن ها ارائه کنیم.

او مباحثه و تبادل نظر را یکی از مهم ترین راهکارهای توسعه دانست و افزود: اینکه پیش از انجام شدن کاری درباره آن صحبت کنیم و کارشناسان نظرات خود را اعلام کنند می تواند نتایج گران بهایی داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.