صادق زاده

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اینکه عید سعید غدیر خم، مبدا تکامل نعمت الهی است، افزود: باید این عید عظیم را قدر بدانیم و از مسئولان شهر نیز انتظار می‌رود برای بزرگداشت این مناسبت باشکوه، کمر همت ببندند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، کریم صادق‌زاده، در نهمین شب از جشنواره پارک بزرگ تبریز با بیان این مطلب، اظهار داشت: این جشنواره، مقارن با دهه امامت و ولایت شکل گرفته و نقش اثرگذار در شور و نشاط این بخش از شهرمان و تکریم عید سعید داشته‌است.

وی با تقدیر از شهردار تبریز و مدیریت فرهنگی شهر، اضافه کرد: در سال‌های اخیر، در بخش‌های کم‌برخوردار شهرمان نظیر منطقه ۴، شاهد اتفاقات مهم عمرانی و خدماتی و فرهنگی بوده‌ایم و به همین خاطر لازم است از این منطقه قدردانی کنیم.

صادق‌زاده به اقدامات این منطقه در دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: منطقه ۴ به یکی از مناطق نمونه و برتر در اجرای طرح‌های مسیرگشایی تبدیل شده و با ادامه این روند، امید می‌رود این منطقه در آینده‌ای نزدیک فرصت‌های مهم توسعه و آبادانی را برای شهرمان رقم بزند.

وی با بیان اینکه پروژه قطار شهری، علی‌رغم محدودیت‌های مالی، در شهرمان به خوبی پشتیبانی می‌شود، ادامه داد: خط یک قطار شهری در اولویت است و در صورت اتمام، تا پایان سال جاری می‌تواند در بحث توسعه متوازن شهری، یک گام مثبت باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.