تئاتر

شهردار تبریز در نمایش «من هزار و یک شب زنده ام» حضور یافت و از عوامل آن قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر شب گذشته با حضور در مجتمع فرهنگی ۲۹ بهمن تبریز (موسسه الف) به تماشای نمایش « من هزار و یک شب زنده ام » نشست.

او با اشاره به محتوای ارزنده این نمایش گفت: این نمایش روایتی از رشادت‌های زنان و مردان رزمنده و زندگی اسرای زن ایرانی بوده که تا امروز به این موضوع پرداخت اندکی شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه این نمایش یادآور روزهایی است که زنان و مردان ایرانی از وطن دفاع کردند، اظهار داشت: نمایش «من هزار و یک شب زنده ام» تداعی‌گر آن روزهایی است که هموطنان ما به عنوان اسیر در زندان‌های بعثی شکنجه‌های بسیاری را تحمل کردند.

ایرج شهین‌باهر این نمایش را تئاتری خوب و اثرگذار دانسته و افزود: به تمام مدیران و مخصوصا مسئولانی که امروز مسئولیتی دارند تماشای این نمایش را توصیه می کنم چرا که دیدن این صحنهها حتما در رفتار آنها تاثیر گذار خواهد بود.

او در پایان خاطرنشان کرد: این تئاتر به ما یادآوری می کند که امنیت، آرامش و آسایش امروزی که موجب شده به تماشای این هنرنمایی بنشینیم، به دست چه کسانی پا بر جا مانده است.

گفتنی است، شهردار تبریز در پایان با اهدای سبد گل از عوامل این نمایش قدردانی کرد.

نمایش «من هزار و یک شب زنده ام» با هدف ترسیم گوشه‌ای از ایثار و رشادت‌های آزادگان در دوران اسارت، برگرفته از کتاب «من زنده ام» به قلم معصومه آباد از آزادگان زن ایرانی در پلاتوی استاد حمیدی مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن، اجرا می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.