بهره برداری از چندین طرح عمرانی شهرداری منطقه 9

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت:‌ خاوران شهرکی خاص در شهر تبریز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدباقر بهشتی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرداری منطقه ۹ تبریز در شهرک خاوران گفت:‌ شهرداری منطقه ۹ تبریز ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دارد و بررسی مکان های زیست جمعیتی این منطقه نشان می دهد که بیش از ۸۰ هزار نفر در محدوده این منطقه شهرداری سکونت دارند.

وی افزود: شهرداری منطقه ۹ تبریز خاص است و در این منطقه پروژه ها به شکل سنتی اجرا نمی شود و برعکس بر اساس آینده نگری و انسان محوری شهرک سازی می شود.

بهشتی با بیان اینکه باید توجه ویژه ای روی شهرک خاوران داشته باشیم، ادامه داد: در آینده نزدیک شهرک خاوران به یک منطقه برجسته در شهر تبریز تبدیل می شود و ما هم در مرکز پژوهش ها آمادگی مطالعه ویژه این منطقه را داریم.

گفتنی است همزمان با هفته امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم، ۴ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح حوزه  شهرداری منطقه۹ و شهرک خاوران به بهره برداری رسید.

پارک محله ای سردار شهید حسن باقری افشردی، پارک محله ای یاس، زمین فوتبال خاوران (چمن مصنوعی) و همچنین فاز یک باند کند روی بلوار خاوران رمپ ورودی مقابل مجتمع قضائی شهید مدنی، با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.