مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از نفرات برتر کنکور سراسری ۹۸ در دیداری صمیمی تقدیر کرد.

کسب 4 رتبه برتر کنکور توسط دانش آموزان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جعفر پاشایی با حضور در منزل دانش آموزان محسن راستکار رتبه ۲ تجربی، رسا ظفری رتبه ۴ علوم تجربی و محمدرضا ارشدی صوفیانی رتبه ۵ علوم تجربی و امین ایمانپور رتبه ۳ علوم انسانی با خانواده این دانش آموزان دیدار نموده و این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریک گفت.

جعفر پاشایی در این دیدار صمیمی با دانش اموزان برتر علمی استان و والدین آنها به گفتگو پرداخت و نسبت به آنان آرزوی موفقیت در تمام شئونات زندگی نمود و گفت: تضمین آینده انقلاب جز با تربیت انسا‌نهای مومن و متعهد میسر نخواهد شد.

پاشایی افزود: آذربایجان شرقی در طول سالهای اخیر در کسب رتبه زیر ۱۰ و ۱۰۰ و ۱۰۰۰ جزو پیشتازان در کشور است.

وی در این دیدار نخبگان را سرمایه های اجتماعی هر کشور دانست و افزود: پیشرفت هر جامعه ای در سایه  سرمایه گذاری بر آموزش وپرورش و توجه به  دانش آموزان نخبه است.

وی در این دیدار این موفقیت را افتخاری بزرگ برای خطه علم پرور آذربایجان و دستگاه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد و افزود: شان و منزلت آذربایجان با توجه به سوابق درخشان علمی و تاریخیش در این حد و بیشتر از آن است و این خطه همواره جزء برترینها بوده است.

گفتنی است، در کنکور سال ۹۷ نیز از تبریز احسان آبادی فرد رتبه سوم کنکور و سارا کمالی زنوزی رتبه پنجم و پریا وریزاد ایلخچی رتبه دهم کنکور در رشته علوم تجربی را کسب کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.