موسایی

طی برنامه ریزیهای صورت گرفته، شهرک خاوران، شهرک سرریز جمعیت شهر تبریز تعریف شده است و بهترین زمان برای توسعه و فراهم ساختن زیرساخت ها در این شهرک، هم اکنون می باشد

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسائی در آئین بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه۹ اظهار کرد: خوشبختانه نگاه اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز در دوره پنجم و مدیریت شهرداری در دوره حاضر، اجرای پروژه های ویترینی نبوده و از طرفی دیگر توجه به آسایش، آرامش و نیز رفع مشکلات همشهریان عزیز در تمامی جوانب و در حوزه های زیرساختی، از سیاست های مدیریت شهری در اجرای تمامی پروژه ها می باشد.
موسایی خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی های صورت گرفته، شهرک خاوران، شهرک سرریز جمعیت شهر تبریز تعریف شده است و بهترین زمان برای توسعه ی فضای سبز در شهرک خاوران مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین مدیریت آبهای سطحی در این شهرک، هم اکنون است.
قائم مقام شهردار تبریز در ادامه عنوان کرد: طبق طراحی های صورت گرفته، با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی، برنامه های عظیمی در شهرک خاوران پیاده خواهد شد که در حال حاضر به همت شهرداری منطقه۹، پروژه های عمرانی و خدماتی عظیمی در حال اجراست و تعدادی از این پروژه ها امروز آماده ی بهره برداری است.
موسائی در بخش دیگری از سخنان خود از آماده شدن اسناد این شهرک در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: اسناد مالکیت شهرک خاوران در مرحله ی تفکیک قرار دارد و تمام تلاش همکاران در حوزه ی املاک شهرداری منطقه۹ بر این بوده که رضایت خاطر شهروندان عزیز را فراهم سازد و قبل از شکل گیری کامل این شهرک مدرن، مردم عزیزشاهد صدور اسناد تفکیکی این شهرک باشند.
قائم مقام شهردار تبریز در پایان با اشاره به نگاه زیرساختی اعضای شورای پنجم و شهرداری به توسعه ی فضای سبز خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته، ۲۶ پارک در نقاط مختلف شهراحداث گردیده است که با نگاه به پراکندگی احداث این پارکها، مشخص می شود که مدیریت شهری بدنبال رفع نیازهای شهری در حوزه ی فضای سبز بصورت عادلانه و متوازن می باشد.
وی افزود: با نگاه مدیریت جدید شهری در حوزه ی فضای سبز، اگر یک وجب زمین برای توسعه ی فضای سبز امکان داشته باشد غافل نخواهیم شد تا با توسعه  یافتگی در این حوزه، به کمک شهروندان، شهر تبریز را به شهری پر نشاط مبدل سازیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.