شورا

در جلسه امروز شورای شهر تبریز اعضا کمیسیون های تخصصی شورای شهر تبریز مشخص شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در صد و سی و هفتمین جلسه فوق العاده شورای شهر تبریز، اعضای کمیسیون های تخصصی شورا مشخص شد.

فرج محمد قلیزاده، شکور اکبرنژاد، کریم صادق زاده، شهرام دبیری و سعید نیکوخصلت اعضای جدید کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز شدند.

محمدباقر بهشتی، غلامحسین مسعودی ریحان، شهرام دبیری، کریم صادق زاده و شکور اکبرنژاد هم در ترکیب جدید کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفتند.

در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری هم کریم صادق زاده، علی آجودان زاده، عبدالله تقی پور، سعید نیکوخصلت و محرم محمدزاده به عنوان اعضا جدید کار خود را آغاز کردند.

همچنین محمد اشرف نیا، فریدون بابایی اقدم و سونیا اندیش در کمیسیون عمران، ترافیک و حمل نقل به فعالیت خواهند پرداخت.

کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای شهر تبریز نیز با انتخاب علی آجودان زاده، عبدالله تقی پور، فرج محمدقلیزاده، محرم محمدزاده و کریم صادق زاده اعضا جدید خود را شناخت.

فریدون بابایی اقدم، محمد اشرف نیا و سعید نیکوخصلت همچنین به عنوان اعضا کمیسیون معماری و شهرسازی به فعالیت خواهند پرداخت.

همچنین غلامحسین مسعودی ریحان، شهرام دبیری، کریم صادق زاده، سعید نیکوخصلت و سونیا اندیش نیز به عنوان اعضای کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار فعالیت خود را آغاز می کنند.

به دلیل اینکه تعداد کاندیداهای عضویت در کمیسیون ها با تعداد اعضا هرکمیسیون برابر بود،  کاندیداها بدون برگزاری انتخابات به عضویت در کمیسیون مورد نظر خود درآمدند.

هیئت رئیسه هر کمیسیون در آینده و در جلسات داخلی انتخاب می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.