مراسم اختتامیه سردیس مفاخر ادبی آئینی تبریز و شعرای مکتب اهل بیت

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز خواستار اختصاص یکی از پارک‌ها یا خانه‌های قدیمی تبریز به عنوان موزه و محلی برای گسترش فرهنگ آیینی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی مدبر ظهر امروز در آیین اختتامیه کارگاه ساخت سردیس مفاخر ادبی آئینی تبریز و شعرای مکتب اهل بیت(ع)، اظهار داشت: با وجود اینکه تبریز همواره به عنوان پایتخت جهان تشیع معروف بوده است ولی شاید تا امروز نتوانسته ایم برای معرفی کسانی که در این مسیر و در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت شعر سروده اند، گامی برداریم.

مدبر با قدردانی از هنرمندان، مداحان، شعرا و …که در برپایی کارگاه ساخت سردیس مفاخر تلاش کرده اند، گفت: تبریز در این خصوص پتانسیل‌های زیادی دارد که متاسفانه از آنها غافل هستیم.

او افزود: امیدواریم با حمایت‌های شهردار محترم تبریز و اعضای شورای شهر مکانی در یکی از پارک‌ها و خانه‌های قدیمی تبریز به عنوان موزه فرهنگ آیینی برای انتقال این سردیس‌ها و بازدید عموم مردم از آنها، اختصاص یابد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز تصریح کرد: این مکان می تواند به مرکزی توریستی تبدیل شود که علاقمندان و عاشقان اهل بیت (ع) از آن بازدید کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.