صادق زاده

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در سال سوم شورای پنجم قصد داریم پروژه‌های نیمه کاره و بلاتکلیف سطح شهر را به عنوان مطالبه‌ای عمومی از سوی شهروندان به سرانجام برسانیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، کریم صادق‌زاده در گفتگو با برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار داشت: معتقدیم هر میزان که برای عمران و آبادانی شهر تلاش کنیم، رضایتمندی شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

صادق‌زاده با اشاره به برخی اقدامات شورای اسلامی شهر تبریز در دوره پنجم، افزود: کاهش هزینه های جاری و پرداخت بخش قابل توجهی از بدهی های شهرداری تبریز که از دوره چهارم انباشته شده بود، عدم جذب نیروی مازاد، جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به خارج از کشور، پرهیز از اسراف، عدم تحمیل هزینه های گزاف، شفافیت بودجه و… از جمله این موارد است.

او همچنین جلوگیری از تخریب فضای سبز را به عنوان یکی دیگر از اقدامات شورای پنجم عنوان کرده و گفت: به طور مثال برای نخستین بار در شورای پنجم در بهترین نقطه شهر، (کوی صفاری واقع در محدوده نصف راه تبریز) کاربری مسکونی را به فضای سبز تبدیل کردیم.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: در این دوره احداث ۴۰ پارک برای شهردای تعریف شده که تا امروز ۱۷ مورد آنها به اتمام و بهره برداری رسیده است. همچنین بزودی کلنگ‌زنی پارک مریم در خیابان شهید جدیری نیز آغاز می‌شود.

صادق‌زاده همچنین اظهار داشت: با تمامی اینها قبول داریم که شورای شهر و شهرداری تبریز هنوز هم فاصله زیادی تا وضعیت ایده آل دارند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش شورای شهر تبریز جهت ارتقا سطح فرهنگ عمومی از طریق آموزش های شهروندی خبر داده و گفت: مجموعه کتب آموزش شهروندی در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده که ۱۳ جلد آن ویژه دانش آموزان و ۱۳ جلد نیز ویژه مربیان در محورهای مختلف شهروندی تدوین و تنظیم شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اعتقاد داریم آموزش های شهروندی پایه و اساس توسعه فرهنگ در شهرها است. امیدواریم این کتاب ها تا حدودی در افزایش آموزش های شهروندی مفید باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.