نسیانی

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: با بهره برداری از رینک مرکزی یا کمربند میانی شهرک خاوران که به عنوان یکی از شریان های اصلی این منطقه است، راه های دسترسی به نقاط مختلف این شهرک فراهم شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام نسیانی در آیین بهره برداری از این پروژه ها ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز در آئین بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه۹ در کنار خانواده های معظم شهدا، بر این مسئله تأکید داریم که فرزندان دلیر شما با اهدای آرامش و امنیت، این فرصت را برای ما آفریده اند که بتوانیم با تلاش و کوشش شبانه روزی، در آبادانی میهن اسلامی، نقشی هر چند کوچک ایفا نمائیم و قدردان شما هستیم.

شهردار منطقه۹ در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این پروژه ها در راستای  تأمین زیر ساخت های شهرک جدید الاحداث خاوران افتتاح می شود افزود: با توجه به استقبال شهروندان و افزایش ساخت و سازها در شهرک خاوران، برنامه ریزی جهت تأمین نیازمندی های شهروندان ساکن در این شهرک، از هم اکنون در دستور کار شهرداری منطقه۹  قرار دارد و  در تمامی این اقدامات، توسعه ی همگام  عمرانی، فرهنگی مورد تأکید مدیریت شهرداری منطقه۹ قرار دارد.
وی افزود: در همین راستا و در جهت آماده سازی بستر های لازم جهت تکمیل زیر ساخت های اساسی در شهرک خاوران، سه پروژه اتصال اتوبان پیامبر اعظم(ص) به بلوار ۶۵ متری خاوران (رمپ های ورودی و خروجی بطول ۱۲۰۰ متر)، احداث و تکمیل کمربند میانی شهرک خاوران بطول(۳/۷کیلومتر) و همچنین احداث منبع بتنی آب ۱۰۰۰ متر مکعبی با احتساب هزینه تملک و اجراء به ارزش ۱۵۷۰ میلیارد ریال بهره برداری و تقدیم شهروندان عزیز می شود.
نسیانی در تشریح پروژه های مذکور، با اشاره به نقش اساسی کریدور شمال به جنوب شهرک خاوران در توسعه و عمران این شهرک خاطرنشان کرد: با بهره برداری از رمپ های ورودی و خروجی شهرک خاوران از مسیر اتوبان پیامبر اعظم(ص) بطول ۱۲۰۰ متر، فاز نخست این کریدور نهائی گردیده و در فاز بعدی، با تکمیل پل بزرگ خلعت پوشان، این کریدور تا میدان بسیج ادامه خواهد داشت.
مهندس نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:  مهمترین پروژه ی آماده ی بهره برداری  امروز رینک مرکزی یا کمربند میانی شهرک خاوران می باشد که به عنوان یکی از شریانهای اصلی، راههای دسترسی به نقاط مختلف این شهرک را فراهم کرده و بسترسازی جهت ساخت و ساز ۸۰۰ قطعه با کاربری های مختلف و مصوب فراهم می شود.
شهردار منطقه۹ همچنین احداث اولین  مخزن و منبع آب  به حجم ۱۰۰۰ متر مکعب را در تأمین آب مورد نیاز فضای سبز شهرک خاوران حائز اهمیت دانست و  مدیریت در هدایت آب های سطحی را به این مخازن جهت استفاده درمواقع مورد نیاز را مهم ارزیابی کرد.
کانال جمع آوری آب های سطحی بطول۳ کیلومتر، ساختمان آتش نشانی و پل عابر گذر باغ یعقوب از اهم دیگر پروژه های در حال اجرا در سطح حوزه ی شهرداری منطقه۹ است که نسیانی از بهره برداری آن تا پایان امسال خبر داد.
شهردار منطقه۹ در پایان تشریح کرد: با لطف خداوند متعال، پروژه های عمرانی در سطح حوزه ی شهرداری منطقه۹، طبق برنامه ی زمانبندی و با سرعت مطلوب در حال اجراست و بیشتر این پروژه ها تا پایان سال ۹۸ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.