استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوره جدید قوه قضائیه حرکت ارزشمندی در دستگاه قضایی کشور شروع شده گفت: قوه قضائیه تلاش جدی در مواجهه با مفاسد اقتصادی را شروع کرده و باید این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد تا سرمایه اجتم

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی در آیین تکریم و معارفه دادستان تبریز که در تالار اجتماعات دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد، استان آذربایجان شرقی را امن ترین استان کشور دانست و اظهار داشت: جرایم سازمان یافته در این استان به شدت کم بوده و جرایم دیگر در حال کاهش است.

وی با بیان اینکه در دوره جدید قوه قضائیه، حرکت ارزشمندی در دستگاه قضایی کشور شروع شده است، افزود: قوه قضائیه تلاش جدی در مواجهه با مفاسد اقتصادی را شروع کرده است و باید این روند با قدرت بیشتری ادامه یابد تا سرمایه اجتماعی از دست رفته دوباره بازگردد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته دو اجحاف بزرگ در حق کشور صورت گرفته است، گفت: یکی اینکه سرمایه بانک‌ها به تاراج رفت، دوم اینکه اعتماد و سرمایه اجتماعی به شدت کاهش یافت.

وی خاطر نشان کرد: قبلا به شوخی به یکی از مسئولان قضایی گفتم که مجرمان را نگیرید چراکه هر روز کشف ۳ هزار میلیارد، ۲ هزار میلیارد و… اعلام می‌کنیم ولی نتیجه آن مشخص نمی‌شود و این در ذهن مردم نتیجه عکس می‌دهد، اما آیت الله رئیسی حرکت خوبی را آغاز کرده و این نهضت بایدتداوم یابد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی از درون دستگاه قضایی است و به دلیل تسلط بر این حوزه، توفیقات خوبی به دست آورده است، ابراز داشت: انتصابات داخل مجموعه هم باید از درون مجموعه باشد، تا توفیقات بهتری کسب شود که در این استان خوشبختانه در این راستا بوده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.