بیش از ۹۱ درصد از مجموع بازخورد انجام یافته در قبال کلیه تماسهای صورت گرفته با مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز در مردادماه ۹۸ مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.
به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در مرداد ۹۸، در مجموع ۱۷ هزار و ۸۷۴ تماس از سوی شهروندان با این مرکز صورت گرفته که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۵ تماس ثبت شده و چهار هزار و ۸۱۱ تماس منجر به اقدام اجرایی شده و ۵۱۴ تماس در دستور کار بررسی و کار کارشناسی جهت اقدام است.
همچنین دوازده هزار و ۵۴۹ مورد از کل تماسها مربوط به مشاوره و راهنمایی میهمانان، گردشگران و موارد تکراری بوده است.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ تبریز، از ۱۶/۷۵ درصد تماس ها بازخورد اخذ شده و میانگین رضایتمندی حاصل شده ۹۱/۳۲ درصد است.