به گزارش آیرال خبر، در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر، تیم‌های ماشین‌سازی و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم بنیان دیزل تبریز مقابل هم قرار گرفتند.

ماشین‌سازی تبریز:

علیرضا حیدری، ادواردو دوسانتوس، سید محمد خرم‌الحسینی، فردین عابدینی، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، شاهین توکلی، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر

سرمربی : رسول خطیبی

شاهین بوشهر:

ابوالفضل درویش‌وند، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا کادرائی، حسن نجفی، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین موسی‌زاده، دانیال مومنی، ابوذر صفرزاده، بهمن سالاری، حسین مالکی و سعید کریمی

سرمربی: عبدالله ویسی

نماشاگر: کمتر از ۳۰۰ نفر

دوتیم ماشین سازی و اهین بوشهر در حالی رودرروی هم قرار گرفتند که پیروزی در این دیدار از نان شب هم برای هر دوسرمربی واجب تر بود.

رسول خطیبی پس از شکست سنگین برابر پیکان نیاز به اعاده حیثیت داشت و ویسی نیز آمده بود تا تیمش را از قعر جدول نجات دهد.

در همان دقیقه اول بازی تیم ماشین سازی از خطای موسی زاده روی بابک مرادی در محوطه جریمه حریف، صاحب ضربه پنالتی شد که احمد زنده روح آن را تبدیل به گل اول مسابقه کرد. این پنالتی سریعترین پنالتی لیگ (ثانیه ۲۵) تا اینجای کار است.

پس از این گل بازهم تیم میزبان حملاتی را روی دروازه میهمان تدارک دید که هیچ یک از این حملات نتیجه ای نداشت و بازی در نیمه اول رو به پایان بود که سنگربان ماشین سازی در دقیقه ۴۲ دچار اشتباه مهلکی شد و توپ مهار شده از دستش رها شد تا سالاری با ضربه ای آرام تور دروازه شاگردان خطیبی را بلرزاند.

یک دقیقه پس از این گل، بازهم مدافعان شاهین مرتکب خطای پنالتی شدند تا زنده روح با ضربه ای دقیق گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

با شروع نیمه دوم ماشین سازی در همان دقایق ابتدایی دو خطر جدی را روی دروازه شاهین تدارک دید که گلی در بر نداشت.

در دقیقه ۵۰ بازی، حسین مالکی گل دوم شاهینی ها را به ثمر رساند تا دوتیم مساوی شوند!

پس از این گل بازهم توپ و میدان در اختیار میزبان بود ولی نبود یک مهاجم ششدانگ باعث شده بود تا حملات سفیدپوشان تبریزی بی نتیجه بماند.

تعویض سامان نریمان جهان در دقیقه ۶۰ یکی از نکات عجیب این بازی بود.

بالاخره در دقیقه ۸۵ بابک مرادی برای سومین بار دروازه بوشهری ها را باز کرد.

با به ثمر رسیدن این گل شیرازه تیمی میهمان از هم پاشیده شد تا گل چهارم هم با حرکت انفرادی محمد قادری به ثمر برسد

ماشین با این پیروزی از زیر فشار باخت سنگین هفته گذشته رهایی پیدا کرد تا با ۷ امتیاز به نیمه بالای جدول صعود کند.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.