بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر از مترو تبریر

عضو شورای شهر تبریز با قدردانی از تسریع عملیات اجرایی خط یک متروی تبریز گفت: پیشرفت اجرایی خط یک متروی تبریز مطلوب است.

به گزارش آیرال خبر، فریدون بابایی اقدم در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای شهر تبریز از خط یک متروی تبریز در گفتگو با شهریار اظهار داشت: از اوایل تیرماه که ۶۵۰ میلیارد تومان اوراق به این پروژه تخصیص یافت شاهد افزایش سرعت اجرای خط یک متروی تبریز بودیم که با این وضعیت پیش بینی می کنیم تا پایان سال و یا تا اوایل سال ۹۹ شاهد اتمام خط یک متروی تبریز و مسافرگیری از ایستگاه ائل گلی تا لاله باشیم و مسافرگیری در این مسیر انجام شود.

وی ادامه داد: البته برخی ایستگاه ها همچون گزران، لاله و قونقا هنوز کار دارند و تلاش می شود تا امکان حرکت قطار در این مسیرها انجام شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در طول یک سال گذشته پیشرفت کار در این پروژه محسوس است‌، ابراز داشت: در بحث ریل گذاری و حفاری کارهای بزرگی زیر زمین انجام می شود و وجه تمایز پروژه قطار شهری با دیگر پروژه های عمرانی این است که این پروژه در زیر زمین انجام می‌شود و همچون دیگر پروژه ها به چشم نمی آید ولی تاثیر بسزایی در حمل و نقل عمومی و توسعه شهر دارد.

بابایی اقدم گفت: امیدوارم مجموعه اقدامات شهرداری و شورای شهر تبریز به خصوص در حوزه مترو باعث رضایتمندی و آرامش خاطر شهروندان شود.

عضو شورای شهر تبریز افزود: احداث خط دو متروی تبریز یکی دیگر از اولویت های شورا و شهرداری تبریز است که تلاش می شود همزمان با احداث خط یک روند اجرایی خط دو نیز آغاز و تداوم یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.