فرخ  جلالی.jpg

به دنبال حمایت همه جانبه شهرداری و شورای شهر تبریز از سیستم حمل و نقل عمومی، در بودجه سالجاری قرارداد خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس منعقد شده که ۲۰ دستگاه از این مینی بوس ها در هفته دفاع مقدس راه اندازی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با برنامه تبریزیم شبکه استانی سهند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و تبریک به دانش آموزان و دانشجویان، به تشریح اهم اقدامات و برنامه های این شرکت در آستانه بازگشایی مدارس پرداخت.
وی در ابتدا به آخرین وضعیت ناوگان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از کل ۷۸۰ دستگاه اتوبوس ناوگان، تعداد ۶۳۵ دستگاه فعال است که از این تعداد ۴۸۵ دستگاه در بخش خصوصی و ۱۵۰ دستگاه در بخش دولتی در مسیرهای مختلف با جابجایی روزانه ۶۵۰ هزار نفر مسافر خدمات رسانی می کنند.
جلالی در خصوص نوسازی ناوگان و فرسودگی ۳۳۴ دستگاه اتوبوس با عمر بالای ۱۰ سال، به وضعیت اقتصادی دولت و عدم تحقق تعهدات طی سال های اخیر برای خرید اتوبوس جدید اشاره کرد و افزود: به دنبال حمایت همه جانبه شهرداری و شورای شهر در بودجه سالجاری قرارداد خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس منعقد شده که ۲۰ دستگاه از این مینی بوس ها در هفته دفاع مقدس راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از بازسازی بدنه، رنگ آمیزی و رسیدگی به  وضعیت داخلی بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس بخش دولتی و خصوصی، رفع دودزایی ۲۰ دستگاه اتوبوس، نظافت کلیه سایه بان های سطح شهر و اتوبوس ها به صورت شبانه روزی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم خدماتی در شان مردم فهیم تبریز بخصوص دانش آموزان و دانشجویان عزیز ارائه کنیم.
جلالی با اشاره به خدمات رایگان ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر تندرو در روز اول مهر اظهار کرد: خدمات رایگان در اول مهر در راستای تکریم شهروندان، دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان به منظور ترویج و نهادینه سازی فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و به تبع آن کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت در سفرهای درونشهری با توجه به افزایش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس، انجام می شود.
وی همچنین در خصوص اقدامات انجام یافته در مسیر تندرو، یادآور شد: با اتمام زیرسازی و بتن ریزی سه ایستگاه باقی مانده این مسیر در روزهای آتی توسط سازمان عمران شهرداری تبریز، مشکل چندین ساله ایستگاه های مسیر تندرو برطرف و تمامی ایستگاه ها رویه کامل می شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن تشکر از عوامل راهنمایی و رانندگی، به وجود ۹۱ بریدگی در مسیر تندرو و تردد موتورسوارها و دوچرخه در این مسیر اشاره و خواستار همکاری نهادها و مسئولان مربوطه جهت کاهش این بریدگی ها و فرهنگسازی در خصوص رعایت حق تقدم و عدم تردد وسایط نقلیه و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در این مسیر شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.