تبریز

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: عملیات احداث ۳ پروژه دفع آبهای سطحی و مسیل های این منطقه به اتمام رسیده و بزودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، باقر خوشنواز با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیکی به فصل بارش های پائیزه و به منظور هدایت صحیح آبهای سطحی، احداث ۳ کانال در سطح حوزه این منطقه برای جلوگیری از سرریز آبهای حاصل از بارش به معابر به اتمام رسیده و این مسیل ها آماده بهره برداری شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز با عنوان اینکه عملیات باکس گذاری مهرانه رود از پروژه های فرامنطقه ای در حوزه شهرداری منطقه چهار در محدوده میدان معلم از اهم این مسیل ها بشمار می آید اظهار داشت: این عملیات در ۲۷۰ متر طول و صرف اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی به اتمام رسیده است.

خوشنواز، پایان عملیات باکس گذاری مهرانه رود را با هدف ممانعت از سرریز آب های حاصل از بارندگی به طرفین کانال و مسیر پرتردد استاد شهریار و جهت زیباسازی از لحاظ چشم انداز و منظر شهری و بهینه سازی داخل کانال مهرانه رود، گام مهمی در خصوص جمع آوری و دفع آب های سطحی عنوان کرد.

وی همچنین از اتمام عملیات احداث کانال ساری زمی در مقابل میدان پلیس منتهی به ضلع جنوبی کنارگذر شهید کسائی نیز خبر داد و گفت: این مسیل به طول ۴۰۰ متر با انجام دال گذاری ترافیکی و نرده کشی اطراف کانال بعنوان آخرین مراحل احداث آن به منظور هدایت صحیح آب های سطحی، تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و تردد آسان شهروندان با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار خاتمه یافته و آماده بهره برداری شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز از عملیات اجرایی سومین شبکه دفع آب های سطحی که از سوی شهرداری منطقه دو به اتمام رسیده از تکمیل کانال سهند نام برد و اظهار داشت: این مسیل در ۴۰۰ متر طول و با ۱۰ میلیارد ریال هزینه عملیات اجرایی، برای سهولت تردد ساکنین اطراف کانال و جلوگیری از سرریز سیلاب ها به معابر با احداث دیواره سنگی در امتداد شرق و غرب کانال به انجام رسیده و بزودی به بهره برداری می رسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.