معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز خبر داد:

آغاز عملیات لایروبی گسترده کانال‌ها و آبروهای تبریز در آستانه فصل بارش

توسطسردبیر

آبان 8 1398

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز اجرای لایروبی کانال‌ها، جوب‌ها و آبروهای سطح شهر در راستای جلوگیری از آبگرفتگی و آلودگی‌های زیست محیطی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مواقع بارش باران و برف اظهار داشت: در راستای جلوگیری از آبگرفتگی‌ها و به حداقل رساندن حوادث و مشکلات در زمان بارش باران و برف در سطح شهر، از هفته گذشته لایروبی گسترده کانالها و آبروهای سطح شهر تبریز آغاز شده است.

او ادامه داد: به همت نیروهای زحمتکش معاونت خدمات شهری در مناطق دهگانه شهرداری تبریز، عملیات لایروبی و پاکسازی کانالها و آبروهای سطح شهر تبریز که از هفته گذشته آغاز شده است تداوام دارد.

معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در آستانه فصل زمستان و احتمال بارش بالای نزولات آسمانی تمهیدات گسترده ای را در راستای به حداقل رساندن مشکلات و آب گرفتگی‌ها اتخاذ کرده است.

لایروبی کانال‌ها و آبروها، تجهیز ماشین آلات و تجهیزات زمستانی و بازدیدهای میدانی از کانال ها و آبروهای سطح شهر از جلمه اقدامات معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در آستانه فصل بارش بوده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.