معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز عنوان کرد:

آغاز عملیات نوسازی تابلوها و خط‌کشی حریم ایستگاه های اتوبوس

توسطسردبیر

آبان 8 1398

با هدف تعیین حریم ایستگاه های اتوبوس و جلوگیری از توقف خودروهای شخصی، عملیات نوسازی تابلوها و اجرای پروژه خط کشی حریم این ایستگاه های آغاز شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ناصر موسی زاده، معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اعلام این خبر گفت: به دنبال تاکید مدیرعامل شرکت واحد، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس با هدف رفاه حال شهروندان و سهولت عبور و مرور اتوبوس در حال انجام است که در این راستا عملیات اجرایی خط کشی استاندارد، کف نوشته و نصب تابلو در ایستگاه ها آغاز شده است.
او افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد نظم وحدت رویه در عبور و مرور در ایستگاه های اتوبوس و به تبع آن اعمال قانون جهت جلوگیری از توقف خودروهای شخصی در ایستگاه های اتوبوس است که با مشخص کردن حریم ایستگاه های مذکور و ممانعت پلیس از توقف سایر وسایط نقلیه در حریم مشخص شده، کمک شایانی به تسهیل ترافیک معابر شهری می کند.
معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در فاز اول این پروژه ۴۰ ایستگاه اتوبوس که اغلب در محل های پرترافیک و مرکزی شهر قرار دارند، هم اکنون در حال خط کشی است و در فاز بعدی نیز به تدریج برای اولویت های بعدی اقدام می شود.

او عنوان کرد: در کنار اقدامات ترافیکی، اهمیت بهبود سیمای مبلمان شهری و هماهنگی بین عناصر مختلف شهری به لحاظ مباحث زیباسازی در طرح های ترافیکی و توسعه کیفی فضای شهر با هدف شکل گیری شهر انسان محور مورد توجه قرار دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.