منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ تبریز از اجرایی شدن عملیات باکس گذاری مسیر دروازه تهران از پل اتحادملی تا میدان شهید حمید باکری برای دفع آب های سطحی این مسیر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، باقر خوشنواز با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل تردد مسافرین و شهروندان از مسیر دروازه تهران از اصلی ترین مسیرهای عبوری وسایل نقلیه شهری، عملیات باکس گذاری از پل اتحاد ملی تا میدان شهید حمید باکری با هدف هدایت صحیح و دفع آب های سطحی مسیر، از سوی حوزه عمران منطقه ۲ اجرا شده است.

خوشنواز برآورد اولیه اجرای این پروژه را بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مسیر دروازه تهران از اهم ورودی های کهن شهر تبریز به شمار می آید و روزانه عده کثیری از مسافرین، گردشگران و شهروندان از این مسیر در حال تردد هستند، افزایش عرض ضلع جنوبی دروازه تهران برای سهولت رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی و رفع ترافیک شهری، از سایر اهداف باکس گذاری این مسیر محسوب می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۲۰۰ متر از این پروژه حفاری شده است، اظهار داشت: حوزه عمران شهرداری منطقه دو تاکنون توانسته است علاوه بر عملیات حفاری، در حدود ۲۰۰ متر نیز باکس گذاری پروژه را به انجام رساند.

به گفته علیرضا نریمانی معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز، افزایش فضای عمومی و ارتقای بهداشت شهر با حذف آبروها و جلوگیری از سرریز آب های حاصل از بارندگی به معابر از اهم مواردی است که باکس گذاری ضلع جنوبی مسیر دروازه تهران در همین راستا، عملیاتی شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.