منطقه ۴

شهردار منطقه۴ تبریز از اجرای همزمان چهار پروژه کلیدی در سطح منطقه خبر داد و گفت: اجرای چهارطرح ترافیکی و زیست‌محیطی با هدف تقویت زیرساخت‌های منطقه در مراحل تکمیلی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: در دو سال گذشته، وضعیت هزینه و درآمد شهرداری‌ها، با معضلات و محدودیت‌های اساسی دست‌به‌گریبان بوده است؛ با این حال، خدا را شاکریم که پروژه‌های عمرانی و طرح‌های خدماتی منطقه، طبق برنامه ادامه دارد.

وی به احداث کانال اطلس به طول۳۵۰ متر اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۲میلیارد تومان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده و احداث آن، راهکار مطلوب برای هدایت آب‌های سطحی مسیر بالادست اتوبان پاسداران خواهد بود.

شهردار منطقه۴ تبریز کانال آبرو آذربایجان را دیگر پروژه در آستانه تکمیل منطقه خواند و افزود: احداث کانال آبرو به طول ۵۰۰ متر در میدان آذربایجان، به معضل تجمع آب‌های سطحی در محدوده میدان آذربایجان پایان خواهد داد.

امجدی با بیان اینکه حدود طول ۲ کیلومتر از آخرین بخش بستر مهرانه‌رود در محدوده  پل سرداران فاتح تا پل سبزیکاران واقع شده است، افزود: ساماندهی بستر این رود، به عرض ۳۰ متر در آخرین مراحل اجرایی است.

شهردار منطقه۴ تبریز با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸ میلیارد تومان برای اجرای این طرح زیست‌محیطی، هزینه شده‌است، افزود: بسترسازی اساسی مهرانه رود، از نظر زیست‌محیطی و گردشگری، تاثیر ماندگار خواهد داشت.

وی شهرداری منطقه۴ را پیشتاز طرح‌های مسیرگشایی عنوان کرد و گفت: مسیرگشایی شهید میلانی به طول ۲۷۰ و عرض ۱۸ متر، در خدمت تسهیل ترافیکی مسیر قدس به بهار خواهد بود.

امجدی اضافه کرد: این پروژه در دو بخش تملک و عملیات عمرانی، تا کنون بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه در بر داشته و نقش تاثیرگذار در تحکیم بافت منطقه و ارتقای ارزش افزوده دو محله خواهد داشت.

شهردار منطقه۴ تبریز با تقدیر از تلاش عوامل عمرانی و اجرایی، گفت: همکاران خدوم منطقه۴، با تلاش متعصبانه، همت خود را به کار گرفته‌اند تا به امید خدا پروژه‌های فوق را در اسرع وقت و با بهترین شرایطی کیفی و فنی تقدیم شهروندان کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.