آسفالت

آسفالت توزیع شده در سطح شهر تبریز در شش ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تقریبا دو برابری داشته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان ها، یکی از اصلی ترین و مهم ترین خواسته های شهروندان تبریزی از شهرداری است و بر این اساس ایرج شهین باهر شهردار تبریز از ابتدای سال ۹۸ دستور آغاز و اجرای نهضت آسفالت را صادر و آن را جزو اولویت های شهرداری عنوان کرد.

بر این اساس در شش ماهه نخست سال ۹۸، ۱۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تبریز توزیع شده است که این رقم حاکی از افزایش چشمگیر و تقریبا دو برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

در شش ماهه نخست سال ۹۷، میزان آسفالت ریزی در سطح معابر شهر تبریز ۶۲ هزار تن بود اما با توجه به نگاه ویژه شهرداری تبریز به موضوع آسفالت معابر و همچنین اهمیت دادن به مطالبات شهروندان، طی شش ماهه نخست سال ۹۸ این میزان از توزیع آسفالت به ۱۱۰ هزار تن رسیده است.

شرایط متفاوت اخیر اغلب خیابان ها و حتی کوچه های تبریز نشان می دهد که شهرداری این شهر تا چه اندازه به موضوع آسفالت معابر حساسیت و اهمیت نشان می دهد و موضوع مهم تر اینکه، این نگاه از سوی شهرداری های مناطق ۱۰ گانه همچنان تداوم دارد و در کنار آن، سازمان عمران شهرداری تبریز نیز به عنوان همراه همیشگی مناطق در بحث آسفالت ریزی فعالیت شبانه روزی را در دستور کار خود قرار داده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.