پروانه ساختمانی

تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده از سوی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ تبریز در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ نسبت به زمان مشابه سال قبل ۳۴درصد افزایش داشته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، غلامرضا جلیز، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ تبریز با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه این معاونت گفت: تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در ۶ ماهه اول سال جاری ۳۴ درصد و مبلغ این پروانه ها ۸۶ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ بدوی تعداد پرونده ها ۴۲ درصد و مبلغ جرایم ۶۹ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است.

جلیز اذعان داشت: در کمیسیون تجدید نظر نیز در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تعداد پرونده ها ۲۸ درصد و مبلغ جرایم ۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین یادآور شد: با تلاش کلیه کارکنان این معاونت در راستای عمل به دستور سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ و محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز به صورت جدی آماده ارائه خدمات به شهروندان و متقاضیان محترم در سطح منطقه در کمترین زمان ممکن هستیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.