سردار خرّم گفت: به لطف پروردگار پرچم جهان اسلام در این مسیر بدون اینکه ملیت‌ها مشخص شود، برافراشته شده و این قلب‌ها به برکت امام حسین(ع) در سراسر نجف تا کربلا به هم وصل شده‌اند.

به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا که به کربلای معلی مشرف شده است، در گفتگوی تلفنی با رادیو برون مرزی تبریز اظهار داشت: حال و هوایی که امروز در کربلا و نجف و مسیر بین نجف تا کربلا دیده می‌شود سرشار از معنویت، عشق، ایمان، وحدت و یکپارچگی است.

وی ادامه داد: به لطف پروردگار پرچم جهان اسلام در این مسیر بدون اینکه ملیت‌ها مشخص شود، برافراشته شده و این قلب‌ها به برکت امام حسین(ع) در سراسر نجف تا کربلا به هم وصل شده‌اند که شکوه و عزت مردم مسلمان را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به آغاز زودهنگام پیاده روی امسال گفت: خوشبختانه امام جمعه عزیز تبریز و نماینده رهبر انقلاب در آذربایجان‌شرقی در اینجا حضور دارند و به موکب‌ها سرکشی کرده و دیداری نیز با امام جمعه عزیز کربلا داشتند و در خصوص نیاز مردم آذربایجان به مکانی برای برپایی موکبی عظیم هماهنگی انجام دادند.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همچنین با مسئولین شهر کربلا نیز دیداری داشتند و تمام اینها نوید این را می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک مردم آذربایجان پرشکوه‌تر و با عظمت بیشتر از این فیض الهی بهره‌مند شوند. این لطف الهی به برکت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و ائمه اطهار است.

سردار خرّم با بیان اینکه هیچ مشکلی وجود ندارد و هرکس هرچه دارد را به میدان و احسان می‌دهد، عنوان کرد: هرکس با هر توانی به زائرین امام حسین(ع) در خاک پاک کربلا خدمت می‌کنند و اگر برخی مشکلات وجود دارد به برکت امام جمعه تبریز حل می‌شود تا سالهای آینده شاهد حضور بیشتر مردم عزیز باشیم.

وی تاکید کرد: خداوند به این مردم خیر و برکت دهد که با حضور باشکوهشان در صفحات تاریخ نامشان ثبت می‌شود. امام حسین(ع) امروز سفره عزاداری‌شان را پهن کرده و خودشان میزبان این مردم هستند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.