پارک اوتیسم

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از اجرای عملیات بهسازی پارک اوتیسم در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسعود برزگر جلالی در دیدار با رییس انجمن اوتیسم آذربایجان شرقی، ضمن اعلام این خبر گفت: مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی از ضرورت‌های مدیریت شهری محسوب می شوند و باید از ظرفیت و پتانسیل آنان در رشد و توسعه هرچه بهتر شهر استفاده شود.

او برخی از مشکلات موجود در حوزه های مختلف را به عدم نظارت همگانی بر عملکرد بخش های اجرایی و عملیاتی و نیز مدیریتی عنوان کرد و از آمادگی سازمان متبوع خود برای همکاری و تعامل بیشتر با «ان جی او» ها و تشکل های مردم نهاد خبر داد.

مسعودبرزگر جلالی خاطرنشان کرد: تلاش داریم با حضور مستمر خود در کنار انجمن اوتیسم استان و خانواده های اوتیسمی، محیطی دلپسند و آرام برای این عزیزان فراهم کنیم.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با بیان این که اقدامات خداپسندانه انجمن اوتیسم استان در راستای کمک به خانواده های اوتیسمی قابل قدردانی است، اظهار داشت: عوامل مدیریت مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی برای بهبود وضعیت پارک اوتیسم و اصلاح و تعمیر وسایل بازی  تمام تلاش خود را به کار خواهند برد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.